استراتژی سئو برای بهبود رتبه

چک‌لیست سئو: ۴۱ راهکار طلایی برای بهبود رتبه سایت در گوگل

از آنجایی که فایل‌های کوچک‌تر سریع‌تر بارگذاری می‌شوند، اطمینان حاصل می‌کنید که هر تصویر بدون تغییر خود تصویر، به سرعت نمایش داده می‌شود. ابزارهای سئو مثل اهرفس ارزیابی صفحات رقبایتان و دیدن میزان ترافیک آنها را آسان کنید. فهرستی از مشاهدات خود تهیه کرده و آن را با کمپین‌های سئو‌ی فعلی خود مقایسه کنید. اینجوری هم کاربرا راحت‌تر میتونن مطلبتو به اشتراک بذارن و هم اینکه مطلبت بیشتر دیده میشه. اول از همه، دکمه‌های اشتراک‌گذاری تو شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر و لینکدین رو تو سایتت بذار. اگه کسی که میخواد بیاد تو سایتت، نتونه URL رو بفهمه، احتمالا گوگل هم گیج میشه.

تدوین استراتژی سئو به شما در کسب درآمد و موفقیت کمک میکند تا با شناسایی کامل بازار و رقبای خود، چالش ها را پشت سر بگذارید و به اهداف بلند مدت دست یابید. این دو نمونه قالب برنامه تدوین استراتژی سئو را می توانید برای پیاده سازی و اجرا استراتژی کسب و کار خود دانلود و بکار ببندید. برای بهبود رتبه سایت در جستجوی محلی، باید از تکنیک‌های سئو لوکال استفاده کرد. هر وبمستری قصد دارد با روش‌های مختلفی سئو سایت خود را بهبود بخشد و ترافیک بیشتری جذب کند. اما باوجود توصیه‌های گوگل و تجربه‌های دیگران، فقط تعداد کمی از تکنیک‌های سئو روی سایت پیاده می‌شود.

سلام دوست عزیزتریبون پلتفرمه و برای همین تصمیم گیری و قیمت گذاری از سمت ما انجام نمیشه و ازسمت خود رسانه هست. ما صرفا سعی در این داریم تا فضای شفافی رو ایجاد کنیم و در قیمت گذاری نقشی نداریم. تنوع قیمت سایت‌هایی که در پلتفرم تریبون هستند بالاست، شما میتونید از سایتهایی که ناشرین قیمت مناسبتری رو گذاشته‌اند در حوزه مورد نظرتون استفاده کنید. فعال کردن فشرده سازی GZIP در سرور وب می تواند حجم فایل های ارسالی به مرورگر کاربر را تا 70٪ کاهش دهد. این امر به خصوص برای فایل های متنی مانند HTML، CSS و JavaScript بسیار موثر است. ابزارهایی مثل Ahrefs و Moz بهت کمک می‌کنن این فرصت‌ها رو به راحتی پیدا کنی.

بنابراین، اگر می خواهید در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید، باید محتوایی تولید کنید که ارزشمند، جامع و پاسخگوی نیازهای واقعی مخاطبان باشد. گوگل دیگر فقط به محتوا نگاه نمی‌کند، بلکه رفتار کاربران هنگام تعامل با سایت را نیز تحلیل می‌کند. عواملی مانند نرخ کلیک (Click-Through Rate – CTR)، زمان حضور در صفحه (Dwell Time) و نرخ پرش (Bounce Rate) همگی تأثیر مستقیمی بر رتبه سئو دارند. اگر کاربران خیلی زود سایت شما را ترک کنند، گوگل آن را نشانه‌ای از نامرتبط بودن محتوا تلقی می‌کند. علاوه بر این، الگوریتم Google Page Experience که بر روی تجربه کاربری (User Experience – UX) متمرکز است، بررسی می‌کند که آیا کاربران تجربه‌ای مثبت از سایت شما دارند یا نه.

ویژگی‌های هر پلاگین متفاوته، ولی معمولاً بهت کمک می‌کنن کارای فنی مثل پیاده‌سازی robots.txt و نقشه‌های XML رو انجام بدی. مشارکت فعال در شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن محتوای سایت می‌تواند چگونه افزایش سئو سایت را بهبود بخشد. این باعث می‌شود که ترافیک بیشتری به سایت شما هدایت شود و همچنین اعتبار سایت شما افزایش یابد. اطلاعاتی که این ابزار ارائه می‌دهد شامل حجم جستجوی ماهانه، میزان رقابت و پیشنهاد قیمت برای هر کلیک (CPC) است. این داده‌ها به شما کمک می‌کنند تا کلمات کلیدی مناسب‌تری برای محتوای خود انتخاب کرده و حتی استراتژی تبلیغاتی موثرتری تدوین کنید. کاربران زمانی  کلمات کلیدی اطلاعاتی را جستجو می‌کنند که به‌دنبال یادگیری یا پیدا کردن پاسخ یک سوال هستند.

اول ببین که صفحات رتبه‌دار برای یه کلمه کلیدی خاص چه محتوایی ارائه می‌دن و بعد مطمئن شو که محتوای تو هم همون نیاز کاربر رو پاسخ می‌ده. مثلاً اگه اکثر صفحات رتبه‌دار برای یه کلمه کلیدی فروشگاهی باشن، باید محتوای سایتت هم حالت فروشگاهی داشته باشه، نه صرفاً یه مقاله اطلاعاتی. بررسی سایت‌های رقبای موفق به شما این امکان را می‌دهد که بهترین استراتژی‌ها را برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو شناسایی کنید. بررسی بک‌لینک‌های رقبا و استراتژی‌های محتوا می‌تواند به شما در ارتقاء رتبه سایت کمک کند. برای افزایش سئو سایت و بهبود رتبه سایت خود، نیاز دارید که به طور منظم عملکرد سایت خود را بررسی کنید. ابزارهایی مانند Google Analytics و Search Console می‌توانند به شما در درک نقاط قوت و ضعف سایت کمک کنند.

به همین دلیل است که باید خودتان در ابتدا با تکنیک‌های لینک‌سازی طبیعی آشنا شوید و از این روش برای سرعت‌بخشی به روند ساخت بک لینک استفاده کنید. با راه‌اندازی سایت برای کسب‌وکارتان باید به موضوعاتی مانند طراحی و ساختار سایت چگونه باشد و چطور در لیست نتایج اول گوگل دیده شوید، فکر کنید. بسیاری از این دغدغه‌ها مستقیماً با بحث ارتقا سئو سایت ارتباط دارند، یعنی هر راهکاری که باعث شود اعتبار و ارزش شما در دید گوگل افزایش یابد. در این مقاله می‌خواهیم درباره راهکارهایی سئو داخلی و خارجی برای بهبود سئو سایت بگوییم. در نهایت، فراموش نکنید که محتوای با کیفیت نه تنها به بهبود رتبه سایت کمک می کند، بلکه می تواند منجر به افزایش اعتبار برند شما، جلب اعتماد مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل شود.

سعی کنید سوالات مرتبط با موضوع خود را پیش بینی کرده و به آنها پاسخ دهید. می توانید از بخش “سوالات مرتبط” در نتایج جستجوی گوگل یا ابزارهایی مانند Answer the Public برای یافتن سوالات رایج استفاده کنید. استفاده از منوهای کشویی، نوار جستجوی داخلی و لینک های مرتبط می تواند به بهبود ناوبری سایت کمک کند. بهینه‌سازی این پروفایل باعث می‌شه رتبه سایتت توی جستجوهای محلی بهتر بشه و ترافیک محلی بیشتری جذب کنی. Google Business Profile (همون Google My Business قدیمی) یکی از ابزارهای خیلی مهم برای کسب‌وکارهای محلیه.

اگر محتوایی که ایجاد می کنید بدون در نظر گرفتن کلمه کلیدی باشد و تکنیک های سئو مرتبط با ایجاد محتوا رعایت نشود، عملاً تلاش های خود را به باد داده اید. بهتر است در شروع، از کلمات کلیدی Long Tail یا کلمات کلیدی دم بلند استفاده شود. دلیل انتخاب کلمات کلیدی دم بلند، رقابت پایینی است که در این کلمات وجود دارد، با سئو عبارات دم بلند راحت تر میتوان به نتایج اول گوگل دست یافت. سئو تکنیکال به جنبه های فنی بهینه سازی وب سایت می پردازد که می تواند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد سایت در موتورهای جستجو داشته باشد. این بخش از سئو اغلب نادیده گرفته می شود، اما برای موفقیت کلی استراتژی سئو شما بسیار حیاتی است.

ما پیشنهاد می‌کنیم که روی همه این بخش‌ها کار کنی تا استراتژی سئویی که داری کامل و همه‌جانبه باشه. ولی خب ممکنه بسته به نیاز و منابعی که در اختیار داری، بخوای روی بعضی از بخش‌ها بیشتر تمرکز کنی. پس در نظر داشته باشید محتوایی آماده کنید که در کنار جامع بودن، بسیار کاربردی باشد تا کاربر را در سایتتان نگه دارد. به طور مثال، اگر شما در حال راه اندازی وب‌سایتی چند زبانه هستید می‌توانید از ابزارهایی برای جذابیت محتوای چند زبانه استفاده کنید. با مطالعه مقاله زیر می‎‌توانید اهمیت لینک‌‎های داخل وب‌سایتتان را به خوبی متوجه شوید.

این فرآیند شامل پیدا کردن، دسته‌بندی و اولویت‌بندی کلمات کلیدی هست تا بتونی بهترین استراتژی ممکن رو برای محتوای سایتت بسازی. لینک‌های داخلی باعث می‌شوند که موتورهای جستجو به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا کنند و همچنین به کاربران کمک می‌کنند که محتوای مرتبط بیشتری را در سایت شما پیدا کنند. این کار نه تنها افزایش سئو سایت را تضمین می‌کند، بلکه باعث می‌شود کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما بمانند. سئو سایت یکی از عوامل کلیدی در افزایش بازدید و موفقیت یک وب‌سایت است. با بهینه‌سازی صحیح و اعمال اصول سئو، می‌توانید جایگاه وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشیده و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید. در این مقاله، به بررسی 30 ترفند و نکته مهم سئو که می‌تواند در بهینه‌سازی وب‌سایت شما موثر باشد، می‌پردازیم.

یکی از مهمترین راه های بهبود سئو، نگهداری و به روزرسانی تمام محتواهای شما خصوصا محتواهای قدیمی می باشد زیرا محتواهای قدیمی توانایی جذب مخاطب و افزایش ترافیک بیشتری دارند. اگر لینک های ورودی به سایت شما قابل اعتماد نباشند، وب سایت شما نیز قابل اعتماد نخواهد بود. اسکیما مارک آپ متشکل از کلمات و عباراتی است که به صورت میکرو دیتا در پایین عنوان سایت قرار می‌گیرد. این ویژگی می‌تواند به گوگل کمک کند که درک بهتری از سایت شما داشته باشد و اغلب به صورت ریچ اسنیپت به نمایش در می‌آید که برای کاربران جذاب‌تر و کلیک‌پذیرتر باشد. سپس، پاسخ جامعی فراهم کنید و سوال را در تیترها یا با اضافه کردن بخش سوالات متداول (FAQ) ، به محتوای خود اضافه کنید.

رعایت این نکات بهت کمک می‌کنه تا سایتت رو هم از نظر فنی و هم از نظر محتوایی بهبود بدی و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنی. به یاد داشته باش که برای موفقیت در سئو، باید روی تمام جنبه‌های سئو، از تحقیق کلمات کلیدی و سئوی فنی گرفته تا بهینه‌سازی محتوای داخلی و لینک‌سازی خارجی کار کنی. لینک های خروجی بخشی از یک استراتژی بهبود سئو موفق هستند زیرا می توانند بر تجربه کاربری و سئو سایت تأثیر زیادی بگذارند. از نظر سئو، لینک های خروجی نقش مهمی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو ایفا می کنند. برای بهبود سئو سایت و افزایش حضور آنلاین، تمرکز بر انتخاب بهترین شرکت دیجیتال می‌تواند اولین گام برای ارتقاء رتبه باشد. گام بعدی بر عهده آژانس دیجیتال است که باید کلمات کلیدی مناسب مرتبط با جستجوهای کاربران را شناسایی کند.

از آنجایی که شما می خواهید توسط کاربران مرتبط پیدا شوید، باید کلمات کلیدی را به دقت انتخاب کنید. در دنیای امروز که جستجوهای موبایلی و محلی رو به افزایش است، سئو محلی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اگر کسب و کار شما یک مکان فیزیکی دارد یا خدمات محلی ارائه می دهد، بهینه سازی برای جستجوهای محلی می تواند تأثیر قابل توجهی بر موفقیت آنلاین شما داشته باشد. این فایل به موتورهای جستجو کمک می کند تا تمام صفحات سایت شما را پیدا و ایندکس کنند. نقشه سایت همچنین می تواند اطلاعاتی در مورد اهمیت نسبی صفحات و تناوب به روزرسانی آنها ارائه دهد.

بنابراین در مقالاتی که می نویسیداز کلمات کلیدی بلند (Long Tail) استفاده کنید و توجه داشته باشید که هدف از ایجاد مقاله جذب مخاطب و راهنمایی به او است. همچنین برای بازخورد بهتر، در تولید مقاله استفاده از استراتژی سئو داخلی که شامل اضافه کردن کلمات کلیدی در عناوین، آلت تصاویر، متاتگ ها و … می شود را فراموش نکنید. بهینه‌سازی نسخه موبایل دیگر یک گزینه نیست و تبدیل به یک مورد الزامی برای هر سایتی شده است. گوگل به عنوان یکی از مهم‌ترین موتورهای جست‌وجو، به منظور بهینه‌سازی سایت، چندین فاکتور را در نظر گرفته است که استفاده از کدنویسی صحیح در بهینه سازی سایت برای موبایل یکی از آن‌هاست. هدف شما باید ایجاد یک پروفایل لینک طبیعی و با کیفیت باشد که به مرور زمان رشد می کند. با تمرکز بر تولید محتوای با ارزش و ایجاد روابط واقعی در صنعت خود، می توانید یک استراتژی لینک سازی پایدار و موثر ایجاد کنید که به بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک خواهد کرد.

الگوریتم‌های گوگل به قواعد و قانون‌هایی گفته می‌شود که گوگل برای امتیازدهی به وب‌سایت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کند. اما منظور از آپدیت گوگل که در برخی موارد به‌ اشتباه به‌جای الگوریتم مورداستفاده قرار می‌گیرد، به‌روزرسانی‌های هسته‌ی گوگل است. به‌عنوان مثال تغییر در تعداد نتایج صفحه‌ی اول، یکی از آپدیت‌ های گوگل است. می‌توانید برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید و می‌توانید برای موتورهای جستجو بنویسید. با توجه به پیشرفت‌های فناوری، جستجوی صوتی و جستجوهای محلی در حال افزایش هستند.

بخش‌های برجسته PAA و اسنیپت‌های پاسخ‌های ویژه، دو ویژگی متفاوت در نتایج جستجوی گوگل هستند که می‌توانید در محتوای خود برای آن‌ها بهینه‌سازی کنید. این موقعیت در نتایج جستجو «مقام صفر» نامیده می‌شود، زیرا کاربران نیازی به کلیک روی نتیجه ندارند و در بالای سایر نتایج ظاهر می‌شود. مانند هرگونه فعالیتی که در نهایت موجب موفقیت می‎شود، سئو نیز نیازمند صبر، پشتکار و تداوم است. به همین دلیل در هنگام تدوین استراتژی سئو بازه زمان‎های متدوالی را در نظر بگیرید و و در پایان هر زمان به بررسی مجدد سایت و رقبا بپردازید. همچنین اگر فعالیت شما با توجه به فصول نتایج متفاوتی دارد، باید کلمات کلیدی جدیدی را در پایان هر فصل مورد بررسی قرار دهید. مانند سایت فروشگاهی لباس زنانه که در تابستان به فروش لباس نخی می پردازد و در زمستان هدف او فروش پالتوهای چرمی است.

اگر می خواهید بک لینک های جدید به دست آورید و رتبه سایت خود را افزایش دهید، باید ساخت لینک انجام دهید. برای ساخت لینک باید آموزش سئو کافی دیده باشید تا بی گدار به آب نزنید. کاربران موبایل سایت هایی را که علاوه بر ریسپانسیو بودن، سریع بارگذاری می شوند ترجیح می دهند. بنابراین علاوه بر ریسپانسیو کردن، روی سرعت بارگذاری سایت خود نیز کار کنید. مطابق با راهنمایی های بند اول راهنمای جامع استراتژی سئو، کلمات کلیدی خود را پیدا کردید؟ عالی است. در برخی از نقاط دنیا، مردم در حال آماده سازی و مقدمات برای سال جدید هستند.

برای گوگل، از Google Search Console (GSC) استفاده کن—یه ابزار رایگان که بهت کمک می‌کنه عملکرد سایتت توی نتایج جستجوی گوگل رو بررسی، نگهداری و رفع اشکال کنی. این ابزار یکی از بهترین روش‌ها برای اینه که ببینی گوگل چطور سایتت رو می‌بینه. تولید محتوای ارزشمند و به‌روز که به سوالات و نیازهای مخاطبان پاسخ دهد، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش سئو سایت است. مقالات طولانی‌تر و جامع‌تر معمولاً رتبه بهتری در موتورهای جستجو دارند. تصاویر می‌توانند تاثیر زیادی بر اینکه چگونه بازدید سایت را بالا ببریم داشته باشند.

برای اطمینان از حفظ و بهبود سئو در وب سایت جدید شما، مهم است که یک استراتژی سئو به وضوح تعریف شده داشته باشید. این روش های بهبود سئو سایت به شما کمک می کند تا برنامه سئو خود را بهبود داده و در رقابت دیجیتال، موفقیت بیشتری کسب نمایید. برای اطمینان از بروز بودن در زمینه کلمات کلیدی، پژوهش جامع کلمات کلیدی را انجام دهید تا کلمات مورد نیاز و متناسب با روندها را برای صنعت خود شناسایی کنید. این کلمات را به طور استراتژیک در محتوای خود، تگ های متا و عناوین پیاده سازی کنید. کارشناسان سئو می توانند راه های سریع بهبود سئو را پیدا کرده و توصیه هایی در مورد جدیدترین راه های افزایش سئو سایت ارائه دهند.

یک استراتژی قوی بک لینک، اعتبار و دیده شدن وب سایت شما را ارتقا می دهد. محتوای موجود را با به روزرسانی اطلاعات، بهبود خوانایی و اطمینان از تطابق آن با روندها و انتظارات کاربران به روز کنید. علاوه بر این، محتوای جدید و مرتبطی ایجاد کنید که به نیازها و علاقه های مخاطبان شما پاسخ دهد. محتوای تازه و جذاب، کاربران و موتورهای جست و جو را به خود جذب می کند. یکی از بهترین راه ها برای پیشرفت و بهبود وضعیت فعلی سئو شما، استفاده از متخصصان سئو سایت است.

این نکته را تقریباً همه پذیرفته‌اند که بزرگترین و ارزان‌ترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند. معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم کارایی خود را از دست می‌دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر می‌شود. ممکن است او از شما بزرگ‌تر و قوی‌تر باشد، اما اگر به‌جای رقابت مستقیم، روی نقاط ضعفش تمرکز کنید و استراتژی خود را بر اساس تحلیل دقیق بچینید، احتمال پیروزی شما افزایش می‌یابد. ساختار بندی سایت بسیار مهم است، بنابراین زمان کافی را در این بخش بگذارید تا از نتیجه حاصل راضی شوید. در واقع نقشه سایت در مراحل اولیه، مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف می کند.

هدف این است که علائق، مشکلات و نیازهای مخاطبان هدف شما با اهداف تجاری و اهداف وب سایت شما هم راستا باشند. گوگل مثالی را ارائه می دهد که چگونه یک صفحه دستور پخت را می توان با نشانه گذاری اسکیما، شامل ویدیو، تصویر، نویسنده و جزئیات دیگر، به شکل یک لیست کاروسل در نتایج جستجو نمایش داد. داده های ساختاری به موتورهای جستجو کمک می کنند تا نوع اطلاعاتی که شما ارائه می دهید را بیشتر درک کنند. مطالعات اخیر که از دو و نیم میلیون کوئری جستجو شده صورت گرفته، نشان می‌دهد ویژگی «People also ask» برای حدود 48.6 درصد از جستجوها نمایش داده می‌شود. داشتن سایت‌های دیگه که به سایت تو لینک بدن خیلی مهمه تا سایتت تو نتایج گوگل بالا بیاد.

بهینه سازی به معنای اعمال تغییرات کوچک در محتواست تا برای موتورهای جستجو و کاربران قابل فهم و ساده باشد، بدون آنکه کلمات کلیدی بیش از حد (keyword stuffing) استفاده شود. به دلیل اینکه گوگل بسیار بهتر متوجه کیفیت محتوا و سیگنال‌های تجربه کاربری می‌شود، نمی‌توان گفت که آتوریتی در سال‌های آینده به تنهایی نقش‌آفرینی می‌کند. اگرچه بک‌لینک‌ها و دامین آتوریتی در سال ۲۰۲۵ هم برای داشتن رتبه‌ای مناسب، لازم هستند؛ اما جستجوی گوگل به سمت دموکراسی بیشتر پیش می‌رود. برای رسیدن به آن، شما نیاز دارید برای پرسش‌های متداول کاربران، پاسخی در محتوای خود فراهم کرده باشید. برای شناسایی سوالات کلیدی کاربران خود کافی‌ست به نتایج جستجو بنگرید یا از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

یکی از پیشنهادهای افراد بزرگ این حوزه برای بهتر‌کردن روند سئو سایت این است که همیشه از آخرین تکنیک‌های جدید سئو سایت باخبر باشید و اطلاعات خود را با مطالعه منابع معتبر به‌روز نگه دارید. علاوه بر ساخت بک لینک، روش دیگر برای بهبود پروفایل لینک شما، حذف بک لینک های غیرضروری است. اگر اوضاع لینک های سایت بد شود، گوگل ممکن است حتی سایت شما را از نتایج جستجو حذف کند. به یاد داشته باشید که همیشه باید مراقب صفحات سایت با بارگذاری کند باشید. ابزار بهینه سازی سرعت را تنظیم کنید تا گزارش های منظم برای شما ارسال کند. اگر صفحه ای را در سایت خود پیدا کردید که سرعت بارگذاری کند دارد، به آن کمک کنید تا سریع تر بارگذاری شود.

سئو باید به صورت پایدار و مداوم انجام شود تا بهبود رتبه سایت پایدار باشد. با تغییرات الگوریتم موتورهای جستجو، باید همداوم به روزرسانی‌های لازم را انجام داد و به تغییرات جستجویی پاسخ داد. بنابراین، سئو پایدار نیاز به برنامه‌ریزی مداوم دارد و نباید به عنوان یک فرآیند یک‌باره در نظر گرفته شود. سئو (SEO) به مجموعه روش‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوی اینترنت استفاده می‌شود. با بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، فرصت بیشتری برای جذب بازدیدکنندگان و مشتریان جدید فراهم می‌شود. باید کلماتی را انتخاب کرد که هم پرکاربرد هستند و هم در مورد محتوای سایت دقیق باشند.

کلمات کلیدی کوتاه، که با عنوان «کلمات کلیدی اصلی» یا «Head» نیز شناخته می‌شوند، عبارات یک یا دو کلمه‌ای پرجستجو هستند. این کلمات معمولاً در جستجوهای عمومی استفاده می‌شوند و به دلیل حجم بالای جستجو، می‌توانند ترافیک زیادی ایجاد کنند. واژه‌هایی مانند «فوتبال»، «تبلت»، «کاغذ دیواری»، «لباس» و «سفر» نمونه‌هایی از این دسته‌اند. الگوریتم های گوگل (Google Algorithm) به مجموعه قوانینی گفته می‌شود که این موتور جستجو برای جریمه کردن وب‌سایت‌های متخلف و همچنین نحوه‌ی امتیازدهی به وب‌سایت‌ها در نظر می‌گیرد. به همین دلیل است که اکثر این الگوریتم‌ها، تشویقی نیستند؛ بلکه اگر آن‌ها را رعایت نکنید، با کاهش رتبه‌ در گوگل مواجه می‌شوید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/