بلاگرها و راهیابی به موفقیت در شهرهای ایران2022-12-04

لیست بلاگرهای معروف ایرانی؛ بهترین بلاگرها الوویکی

تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه می‌کند تا آشپزی کند. برای رسیدن به موفقیت باید به طور مستمر محتوا تولید کنید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید. پس اگر کنجکاو هستید که چطور میتوانید به دنیای بلاگری وارد شوید و موفقیت کسب کنید، با ما همراه باشید.

برای موفقیت در بازاریابی محتوا از طریق شبکه‌های اجتماعی، نیاز به استراتژی محتوا دارید. این استراتژی باید شامل اهداف، زمان‌بندی انتشار، نوع محتوای تولیدی و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) باشد. در نهایت، باید توجه داشته باشید که بلاگ شما برای مخاطبان نوشته می‌شود و ایجاد ارتباط با آن‌ها بسیار اهمیت دارد. شما باید درک دقیقی از نیازها، سوالات، و ترجیحات مخاطبان خود داشته باشید تا بتوانید محتوایی تولید کنید که هم جذاب و هم کاربردی باشد. بلاگری تنها تولید محتوا نیست؛ بلکه تعامل با مخاطبان و ایجاد ارتباطات مداوم نیز بسیار مهم است. پاسخ به نظرات، برگزاری نظرسنجی، پاسخ دادن به کامنت ها حتی اگر یک لایک ساده باشد و ارتباط مستقیم با مخاطبان، به شما کمک میکند مخاطبینی وفادار ایجاد کنید.

برای مثال، اگر در حوزه مد و فشن فعالیت می‌کنید، می‌توانید از رنگ‌های شیک و ترندهای روز در طراحی خود استفاده کنید. از آنجایی که دنبال‌کنندگان شما در حوزه‌ای که متخصص آن هستید به شما اعتماد دارند، پس به شرکت‌ها، برندها و مجموعه‌هایی که معرفی می‌کنید نیز اعتماد خواهند کرد و از آنها خرید می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین دسته پیج‌های اینستاگرام، قطعاً پیج‌های بلاگری هستند. همانطور که بالاتر به صورت کلی توضیح دادیم، بلاگر کسی است که نظرات کارشناسی و موضوعات مختلف در حوزه تخصصی خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

فود بلاگر های معروف ایرانی

بلاگرهای سفر و گردشگری به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند و فالوورهایشان را در جریان تمام آن چه که در این سفر رخ می‌دهد قرار می‌دهند. از جمله معروف‌ترین بلاگرهای اینستاگرام که در حدود M1.2 فالوور دارد سید مهدی حسینی با آدرس اینستاگرامی MAHDIDUB1 است. این بلاگر جوان با خلاقیت خارق‌العاده‌ای که دارد در مدت کوتاه فعالیتش در اینستاگرام توانسته به چنین موفقیتی برسد. نواب ابراهیمی با آدرس اینستاگرامی @navab.ebrahimii از جمله معروف‌ترین فود بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که تاکنون موفق به جذب میلیون فالوور ایرانی شده است. مسئله‌ای که در نگاه اول در خصوص این بلاگر به چشم می‌خورد بیان شیوا و دلنشین او است. این نکته را به خاطر داشته باشید که تسلط بر بیان یکی از ‌مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر جذب فالوور تاثیر می‌گذارد.

برندهای مرتبط با سبک زندگی لوکس

سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند. به‌گفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد. در این روش، بلاگرها از طریق قرار دادن لینک های همکاری در فروش، از فروش محصولات درآمد کسب میکنند. دنیای دیجیتال همواره در حال تغییر است و به عنوان یک بلاگر باید به روز باشید و مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهید. اولین و مهمترین گام، انتخاب موضوعی است که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید.

البته اگر کپشن نوشته شده به صورت داستانی باشد، تعامل بیشتری با آن برقرار می‌شود. با این وجود، در ادامه برای این‌که بلاگری اینستاگرام را بررسی کرده باشیم، مراحل مشخصی را بیان می‌کنیم. البته پس از بیان این مطالب، نحوه تبدیل شدن به بلاگر حقیقی را نیز به طور کامل بیان می‌کنیم. اگر هنوز به عنوان بلاگر حرفه‌ای کتاب شناخته نشده‌اید یا در این زمینه تخصصی ندارید، بهتر است کار را با نوشتن در رابطه با کتاب‌هایی آغاز کنید که به تازگی آن‌ها را مطالعه کرده‌اید. حتی این امکان وجود دارد که با همکاری ناشران مختلف، کتاب‌های ‌آن‌ها را در وب‌سایت خود به فروش برسانید. برخی از موضوعاتی که یک بلاگر کتاب و ادبیات به آن‌ها می‌پردازد در فهرست زیر آورده شده است.

بهار صالح نیا نیز از جمله بلاگرهای موفق در اینستاگرام است که به طور تخصصی به آموزش عکاسی می‌پردازد. ظاهر آراسته، آموزش‌های کاربردی و تخصصی، استفاده از افکت در فیلم و عکس، دوری از حاشیه و خلاقیت در تولید محتوا از جمله دلایل موفقیت بهار در اینستاگرام است. انتخاب موضوعی که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید، کلید موفقیت در بلاگری است. زمانی که شما به موضوعی علاقه‌مند باشید، با اشتیاق بیشتری محتوا تولید می‌کنید و این اشتیاق به مخاطب شما نیز منتقل می‌شود. همچنین، تخصص شما در یک موضوع خاص به شما کمک می‌کند تا محتوای باکیفیت و ارزشمندی تولید کنید.

همچنین بلاگری فضایی برای بیان خود و به اشتراک‌گذاری علایق و تخصص‌های شماست؛ مزیتی که شاید وقتی کارمند یک شرکت باشید، چندان عملی نباشد. وقتی تصمیم می‌گیرید با شخصیت‌های معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخاب‌های خود دقت زیادی داشته باشید. در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی می‌پردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. مژده لایف«مژده لایف» از بلاگرهای معروف رشت و گیلان است و با بیش از ۱۷۰ هزار فالوور، فرهنگ بومی و سبک زندگی گیلانی را به تصویر می‌کشد. او با معرفی رستوران‌های سنتی، روستاها و محصولات محلی، انتخابی مناسب برای تبلیغات مرتبط با اقامتگاه‌های بومی و صنایع‌دستی محسوب می‌شود. سپیده لایف«سپیده لایف»، بلاگر روزمره و سبک زندگی، با بیش از ۲۹۰ هزار فالوور، محتوای جذاب و آرامش بخشی از زندگی در شمال کشور ارائه می‌دهد.

البته متن رپورتاژ آگهی باید به شکلی تخصصی و مخصوص هر رسانه نوشته شود. به همین دلیل در صورتیکه مسائل فنی در نوشتن رپورتاژ آگهی رعایت نشود، متن رپورتاژ آگهی مناسبی تهیه نخواهیم کرد و متنی بی‌اثر خواهد بود. از طرفی، رعایت تمامی نکات در نوشتن رپورتاژ آگهی به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. شاید بهتر باشد که بارها و بارها بر اهمیت نوشتن مطالب ارزشمند و کامل تاکید کنیم. البته ممکن است این سوال مطرح شود که نقش بلاگر چیست و چطور می‌تواند مطالب کامل و ارزشمندی را تهیه کند. این مورد به طور مستقیم در نحوه نگرش کاربران، رقبا، مشتریان و مخاطب هدف به مطالب منتشر شده شما ارتباط دارد.

    {
  • یکی از جنجالی‌ترین اقدامات سپیده بزمی‌پور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاه‌های سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعال‌اند، بود.
  • |}{
  • برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده می‌شوند.
  • |}
  • البته فشن بلاگری تنها محدود به لباس‌ها نیست بلکه انواع گجت‌های پوشیدنی را نیز شامل می‌شود.
  • {
  • البته که باید در رابطه با کلمات کلیدی مورد نظر خود تحقیقات مناسبی انجام دهید.
  • |}
  • این انتخاب، مسیر شما را در دنیای بلاگری مشخص خواهد کرد و تعیین می‌کند که چه نوع محتوایی تولید کنید و به چه افرادی دسترسی پیدا کنید.
  • به همین دلیل در بررسی این موضوع که وظیفه یک بلاگر چیست و چطور می‌تواند بلاگر موفقی در اینستاگرام باشد باید به اهمیت یادگیری ویرایش و تدوین ویدیو اشاره کرد.

آن‌چه که در طول این متن به طور مداوم تکرار شد، تولید محتوا به صورت مستمر بود. اما تولید محتوا خود به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و ابزارها و ترفندهای مخصوص به خود را دارد. با ظهور شبکه‌های اجتماعی همچون «TikTok» و اینستاگرام ریلز، اهمیت فیلم‌های آموزش کوتاه بیشتر شده است. به همین دلیل در بررسی این موضوع که وظیفه یک بلاگر چیست و چطور می‌تواند بلاگر موفقی در اینستاگرام باشد باید به اهمیت یادگیری ویرایش و تدوین ویدیو اشاره کرد. به همین دلیل، در ادامه نکاتی کوتاه را برای تهیه ویدیوهای آموزشی مطرح می‌کنیم.

ممکن است بخواهی فیلم‌های آموزشی جدیدی به مطالب اضافه کنید یا این‌که با طراحی اینفوگرافیک، اطلاعات جدیدتری را در اختیار خواننده قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید مطلب خود را بر اساس کلمات کلیدی دیگری نیز سئو کنید. حال که می‌دانید در موضوع پرسونای خریدار، وظیفه بلاگر چیست باید به موضوع دیگری در استراتژی بازاریابی بلاگ بپردازیم و آن، اهمیت رصد رقبا است. به کمک رقبای خود در‌می‌یابید که محتوای تولیدی شما تا چه میزان اثرگذار بوده است.

با این حال ما به شما مژده ارائه مقاله‌ای کامل و کاربردی در خصوص بلاگری را می‌دهیم. بلاگرها افرادی هستند که با توجه به دانش یا تخصصی که دارند در زمینه خاصی در فضای مجازی محتوا تولید می‌کنند. نتیجه‌گیری آینده بلاگری بسیار روشن است و فرصت‌های زیادی را برای افراد خلاق و با انگیزه فراهم می‌کند.

گاهی اوقات نیز بلاگرها، یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام را انتخاب می‌کنند و در آن به تولید محتوا مشغول می‌شوند. در این مطلب قصد داریم یاد بگیریم که بلاگر چیست و بعد از آن به آموزش بلاگر شدن بپردازیم. محمد لقمانیان نیز یکی از بلاگرهای سرگرمی است که با ساخت محتواهایی با موضوعات اجتماعی و سیاسی ضمن جذب مخاطبان و فالوورها در اینستاگرام در جامعه نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. او تنها با استفاده از یک عروسک و به کمک هنر عروسک گردانی ویدئوهای جذاب، متنوع و خلاقانه‌ای را در قالب دابسمش می‌سازد.

{
    {
  • با هدی می‌توان هم به ایفل و لندن و آمریکا مسافرت کرد هم به صحراهای سبز با آسمان نیلگون قرقیزستان سفری داشت.
  • |}
  • خوانندگان حقیقی از میان کسانی بدست می‌آیند که مطالب شما را تا انتها مطالعه و هدف اصلی از نوشتن آن را درک می‌کنند.
  • {
  • او و سایر بلاگرهای معروف رشت و گیلان با نمایش اقامتگاه‌ها و کافه‌های خاص، برای تبلیغ خدمات گردشگری و محصولات محلی انتخابی موثر به شمار می‌آید.
  • |}{
  • شما می‌توانید از نظرات و پیشنهادات کاربران استفاده کنید و محتوای خود را با توجه به نیازها و علایق آن‌ها بهبود بخشید.
  • |}
  • قلم شیوا و منحصر به فرد، علم و آگاهی بالای او نسبت به نقاط مختلف دنیا فالوور اینستاگرام را ترغیب به همراهی با او می‌کند.
  • او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هم علاقه نشان داده است.
|}

بلاگرهای موضوعی با تبدیل شدن به منابع معتبر در زمینه‌های خاص به افزایش دانش مخاطبان خود کمک می‌کنند. این افراد ممکن است با مارک‌ها و شرکت‌های معتبر همکاری کنند و نقش مهمی در تأثیرگذاری بر انتخاب‌های مخاطبان در زمینه‌های مختلف ایفا کنند. در نهایت، برای موفقیت در زمینه بلاگری در ایران، ایجاد محتوای با کیفیت، جذب مخاطبان، همکاری با برندها و تبلیغات، توانایی مالی، صبر، و تعهد به مدت طولانی بسیار مهم هستند. این شغل می‌تواند به افراد کمک کند تا خرج زندگی خود را درآورند و به عنوان یک بلاگر موفق در دنیای آنلاین شناخته شوند. تولید محتوای جذاب و باکیفیت تنها بخش کوچکی از موفقیت در بلاگری است. تعامل با مخاطبان به شما کمک می‌کند تا ارتباط عمیق‌تری با آن‌ها برقرار کنید، بازخورد آن‌ها را دریافت کنید و به رشد پیج خود کمک کنید.

{
  • این افراد ممکن است با مارک‌ها و شرکت‌های معتبر همکاری کنند و نقش مهمی در تأثیرگذاری بر انتخاب‌های مخاطبان در زمینه‌های مختلف ایفا کنند.
  • {
  • البته در ایران به بسیاری از افرادی که در اینستاگرام تولید محتوا می‌کنند، نام بلاگر داده می‌شود و البته صحیح نیست.
  • |}
  • بلاگرهای اقتصادی کسانی هستند که به بررسی چالش‌های مهم و بزرگ اقتصادی شرکت‌ها و کارآفرینان آفرینان می‌پردازند.
  • در حال حاضر، بیشتر بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، فعالیت می‌کنند و مخاطبان بسیاری هم دارند.
  • {
  • پس اگر کنجکاو هستید که چطور میتوانید به دنیای بلاگری وارد شوید و موفقیت کسب کنید، با ما همراه باشید.
  • |}{
  • با بررسی داده‌ها و بازخوردها، می‌توانید نقاط قوت و ضعف محتوای خود را شناسایی کرده و آن را بهبود دهید.
  • |}
|}

برای این‌که تحقیقات خود را به شکل مناسبی انجام دهید، می‌توانید از موارد زیر کمک بگیرید. تا اینجا به خوبی می‌دانیم که نقش طراحی سایت برای بلاگر چیست به همین دلیل، اطلاعات مناسبی از نحوه طراحی و ثبت سایت داریم. برای این‌که این بخش را به شکل بهتری انجام دهید باید از خود بپرسید که کدامیک از اعضای تیم می‌توانند این نقش را داشته باشند یا نیاز به استخدام چه افرادی دارید. علاوه بر همکاری در فروش که درصدی از فروش را دریافت می‌کنید، این امکان وجود دارد که پست‌های حمایت شده (اسپانسری) منتشر و در ازای آن هزینه دریافت کنید. ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که در این نوع پست، وظیفه بلاگر چیست و چه کاری باید انجام بدهد. کافی است کالایی که از یک شرکت خریداری کرده‌اید را در پست اینستاگرام خود منتشر و نظری هرچند کوتاه در رابطه با آن بنویسید.

  • «بازاریابی همکاری در فروش» (Affiliate Marketing) به این صورت است که با تبلیغ یک محصول یا خدمت و قراردادن لینک آن، درصدی از فروش را بین ۱ تا ۱۰ درصد دریافت می‌کنید.
  • با گذراندن زمان و رشد کانال یا صفحه خود، ممکن است نیاز به تشکیل تیم داشته باشید.
  • {
  • از یک طرف، ارتباط مناسب تنها از طریق اعتماد و شفافیت بدست می‌آید اما از طرف دیگر، رسیدن به این حالت کار بسیار دشواری است.
  • |}
  • برای این‌که بدانیم نقش شفافیت برای بلاگر چیست و چطور آن را در فعالیت‌های خود بکار بگیرد نکات زیر را بیان می‌کنیم.
  • {
  • «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه می‌کند.
  • |}{
  • در طول دو دهه گذشته به مرور، بلاگ‌ها منبع اثرگذاری از ارائه اطلاعات پیرامون هر موضوعی بوده‌اند.
  • |}

در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم. ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا جمعیت مخاطبانتان را افزایش دهید و به عنوان منبعی معتبر در حوزه‌ی خود شناخته شوید. رشت شکمو«رشت شکمو»، با بیش از ۱۰۳ هزار فالوور، محتوایی سرگرم‌کننده و طنزآمیز درباره غذاها و رستوران‌ها تولید می‌کند. مخاطبان این پیج به نقدها و معرفی‌های خلاقانه او اعتماد دارند، بنابراین برای تبلیغ رستوران‌ها و خوراکی‌های خاص انتخابی عالی محسوب می‌شود.

{

عناصر تشکیل دهنده یک برند شخصی قوی

|}

اغلب، یک بلاگر لایف‌استایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌بایستی محتوایی که تولید می‌کند، درخور خواسته‌های کاربران باشد. اما به‌طورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلی‌ترین علل دیده‌شدن هنر لایف‌استایل بلاگرها است. بلاگری موفق و پرمخاطب نیازمند رعایت نکات کلیدی و اصولی است که به شما کمک می‌کند محتوای بهتری تولید کرده و تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار کنید. در این بخش، مهم‌ترین نکات برای رسیدن به موفقیت در دنیای بلاگری را مرور می‌کنیم. به طور کلی، تولید محتوای تصویری و ویدیویی، بخشی حیاتی از استراتژی بلاگری شماست.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا یکی از مؤثرترین راه‌ها برای گسترش و معرفی بلاگ شماست. با تدوین استراتژی مناسب، انتخاب پلتفرم‌های مرتبط، تولید محتوای متناسب و ایجاد تعامل مستمر با مخاطبان، می‌توانید به جامعه‌ای از مخاطبان وفادار دست یابید. همچنین، با بهره‌گیری از ابزارهای مدیریت و تحلیل، می‌توانید عملکرد خود را بهبود بخشیده و نتایج بهتری کسب کنید.

{
  • اگر با زبان انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشید، با استفاده از متن‌های انگلیسی که در وبلاگ خود می‌نویسید، افراد مختلفی را در نقاط مختلف جهان به دیدن شهر یا کشور خود دعوت می‌کنید.
  • {
  • به طور قطع افراد مختلف پیش از سفر، در رابطه با مقصد خود جستجوهای زیادی انجام می‌دهند.
  • |}
  • می‌توانید برای این‌که پاسخ سوال اصلی را پیدا کنید از سوال‌های زیر استفاده کنید.
  • {
  • شروع ویدیوهای شما نیز باید به گونه‌ای باشد که مخاطب از پست شما گذر نکند و به نوعی با یک قلاب او را نگه‌ دارید.
  • |}
  • اما قبل از این که به برخی از انواع بلاگرها بپردازیم، نحوه درآمد و مقدار آن را نیز بررسی کنیم.
  • {
  • برای مثال اگر بخواهید در حوزه بلاگری لوازم خانگی یا بلاگری غذا فعالیت کنید، قطعاً رقبای زیادی خواهید داشت.
  • |}
|}

البته فشن بلاگری تنها محدود به لباس‌ها نیست بلکه انواع گجت‌های پوشیدنی را نیز شامل می‌شود. فشن بلاگری به طور معمول با عکاسی، طراحی لباس و البته گردشگری همراه است و با کمک این رشته‌ها به جذب مخاطب می‌پرادازد. فشن بلاگرها کارهای مختلفی را انجام می‌دهند اما تمرکز آن‌ها بیشتر به دعوت از رویدادهای مد است. در ایران این فعالیت‌ها بیشتر به نوشتن در رابطه با لباس‌های جدید فصل در فروشگاه‌ها محدود می‌شود.

فریده رخشاد«فریده رخشاد»، با بیش از ۳۵۰ هزار فالوور، محتوایی آرام و مرتبط با سبک زندگی خانوادگی و صنایع‌دستی تولید می‌کند. او با ارائه محتوایی الهام‌بخش، برای تبلیغ خدمات خانگی، صنایع‌دستی و سفرهای خانوادگی گزینه‌ای مناسب است. غذاهای محلی و فضاهای دنج طبیعت از جذاب‌ترین تجربیات سفر به شمال ایران هستند. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی غذا و سفر، می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت رستوران‌ها و کافه‌های منطقه جذب کرده و حس و تجربه‌‌ای منحصربه‌فرد را القا کند. شمال کشور با موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد، طبیعت بکر و محبوبیت بالا به‌عنوان مقصد گردشگری، بستری ایده‌آل برای تبلیغات هدفمند برخی از صنایع و کسب‌وکارها است.

  • استوری‌های متنوع با رنگ و لعاب مربوط به نوع محتوای خود بسازید و از این طریق مخاطبین را تشویق به همراهی کنید.
  • {
  • سپیده متولد دی‌ماه ۱۳۶۷ در تهران است و پدر او امیر بزمی‌پور؛ یکی از بزرگ‌ترین نقاشان رنگ روغن در ایران محسوب می‌شود.
  • |}
  • او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.
  • {
  • ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند.
  • |}
  • ما در تلاش هستیم تا با ارائه مقالات تخصصی و محتوای باکیفیت، به شما در مسیر یادگیری و پیشرفت کمک کنیم.
  • {
  • این گونه بلاگران معمولاً جزء جامعه‌ای پرانرژی از علاقه‌مندان به ورزش هستند.
  • |}

برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید. همچنین تزریق تدریجی فالوور فعال به پیج کاری‌تان موجب عدم حساسیت ربات هوشمند اینستاگرام به شما و صفحه کاری‌تان می‌شود. از این رو برای افزایش بازدید راه کارهای کم هزینه‌تر و بی دردسرتر خرید فالوور اینستا را امتحان کنید.

این پیج برای تبلیغات برندهای ارگانیک، تجهیزات کمپینگ و اقامتگاه‌های بوم‌گردی بسیار مناسب عمل می‌کند. از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم. بیوتی بلاگری از جمله بلاگری‌های پرطرفدار و البته پردرآمد محسوب می‌شود که به مذاق فالوور ایرانی خوش آمده است. با یک نگاه کوتاه و اجمالی در اینستاگرام تعداد بسیار زیادی بیوتی بلاگر یافت می‌شود که در ادامه به معروف‌ترین و موفق‌ترین آن‌ها و دلایل موفقیتشان خواهیم پرداخت. اگر مطلب را تا اینجا دنبال کرده باشید، به خوبی می‌دانید که وظایف بلاگر چیست و چگونه می‌توان به یک بلاگر موفق تبدیل شد.

در ابتدای کار که تعداد فالوورها و لایک‌هایتان کم است با خرید فالوور با کیفیت که توسط اینستا قابل شناسایی نیست به دیده شدن و افزایش فالوورها و بازدیدهایتان کمک کنید. در فیلم‌ها، عکس‌ها و مخصوصاً استوری‌های از افکت‌های متنوع استفاده کنید. افکت‌ها جذابیت بصری محتوای شما را بالا می‌برند و مخاطبین بیشتری را جذب خواهند کرد. B612، INSHOT، POWER DIRECTOR، KOLORO از جمله اپلیکشن های ادیت فیلم و عکس است که برای ساخت محتوا مفید هستند . مسئله‌ای که در نگاه اول در متن یک پست یا استوری نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند، رعایت یا عدم رعایت نکات نگارشی و املایی است.

خیلی از مواقع مخاطبین به بلاگرها به عنوان یک منبع اطلاعات به روز نگاه می‌کنند و به همین جهت صفحه آن‌ها را فالو و پست‌هایشان را دنبال می‌کنند. آن‌ها با معرفی ماشین‌های به روز در سطح دنیا و بررسی ویژگی‌ها و امکانات آن مخاطبینی که به صنعت خودرو سازی علاقه دارند را جذب می‌کنند. بلاگرهای سفر و گردشگری با سفر به مناطق مختلف دنیا و معرفی مناطق دیدنی و توریستی به فعالیت می‌پردازند. این افراد اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، مرکزهای خرید و جاذبه‌های گردشگری را به تصویر می‌کشند و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند. نمی‌توان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت.

این نوع از بلاگری موضوعات مختلفی را شامل می‌شود و خلاقیت در آن انتهایی ندارد. به طور قطع افراد مختلف پیش از سفر، در رابطه با مقصد خود جستجوهای زیادی انجام می‌دهند. در این جستجوها، برای انتخاب هتل مناسب یا مناظر دیدنی جذاب از نظرات کاربران مختلف کمک گرفته می‌شود. این امکان وجود دارد که یک بلاگی را برای خودتان ایجاد و با دیگران ارتباط برقرار کنید. یکی از مهم‌ترین نکات اخلاقی در بلاگری که به طور غیر مستقیم در تعداد بازدیدهای شما نیز تاثیر می‌گذارد، رعایت اصول کپی رایت است.

او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند. او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. مدرک لیسانس او برق (مخابرات) است و در رشته جامعه‌شناسی مدرک فوق‌لیسانس گرفته است. بسیاری از کسانی که به فناوری علاقه دارند، جادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام دنبال می‌کنند. او علاوه‌بر فعالیت در سایتش به‌نام «کیبرد آزاد»، پادکست «رادیوگیک» را هم اداره می‌کند.

این افراد معمولاً با تصاویر زیبا و داستان‌های جذاب از سفرهای خود مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. بلاگران مسافرت و گردشگری می‌توانند به ارتقاء صنعت گردشگری و تشویق به سفرها و کاوش‌های جدید کمک کنند و به معرفی مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده کمک کنند. با انتخاب صحیح بلاگر مرتبط با حوزه کاری خودتان از پنل جریان، می‌توانید پیام برندتان را به دست مخاطبان هدف برسانید و نرخ تبدیل را بهبود ببخشید. آیدا یوسفیبلاگر سبک زندگی و سفر است و با بیش از ۵۴ هزار فالوور، محتوایی درباره معرفی کافه‌ها و اقامتگاه‌های محلی تولید می‌کند. با داشتن تعامل مناسب با دنبال کنندگان، این پیج برای تبلیغ خدمات گردشگری و خوراکی‌ها، گزینه‌ای مناسب است.

او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. بلاگرهای موضوعی معمولاً در مورد موضوعات خاصی مانند مد، زیبایی، غذا، فیلم، کتاب‌ها، ورزش، فیتنس، گیاه‌خواری و سلامتی نوشته و محتوا ایجاد می‌کنند. آن‌ها تخصصی در زمینه خود هستند و به معرفی محصولات،ترفندها، و آخرین روند‌ها در زمینه مورد علاقه خود می‌پردازند.

این دسته از بلاگرها که مخاطبینشان را بیشتر بانوان دربر می‌گیرند زندگی روزمره خود را در قالب استوری، پست و ولاگ به تصویر می‌کشند. با خواندن مطلب تا اینجا به خوبی می‌دانید که نقش تبلیغات هدفمند برای بلاگر چیست و چطور می‌تواند از آن برای افزایش درآمد استفاده کند. از جمله پلتفرم‌هایی که می‌توان به کمک آن‌ها تبلیغات هدفمند انجام داد باید به گوگل و فیسبوک اشاره کرد. برای شروع، اینفلوئنسرهای اصلی در حوزه تخصصی خود را مشخص و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. حتی ممکن از برخی از مشتریان هدف شما نیز اینفلوئنسرهای مهمی باشند که بتوانید از آن‌ها کمک بگیرید. زمانی که شروع به ایجاد ارتباط با اینفلوئنسرهای خود می‌کنید سعی در حفظ این ارتباط بویژه برای آن‌هایی داشته باشید که در حال حاضر مشغول تبلیغ وب‌سایت شما هستند.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بلاگرهای معروف در هر شهر