تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان2024-02-22
فروش در اینستاگرام + 20 تکنیک افزایش فروش اینستاگرامی جدید
چون IGTV به شما این امکان را میدهد تا ویدئوهایی به طول ۶۰ دقیقه منتشر کنید، دلیل نمیشود که از اصل کوتاه بودن ویدئو غفلت کنید. بهترین ویدئوهای تبلیغاتی در IGTV آنهایی هستند که طول بین ۱ تا ۳ دقیقه دارند. اگر کار شما فروش کالا نیست، این آزادی را دارید که هر نوع محتوایی را استوری کنید.
به علاوه، این آرشیو یکی از اولین چیزهایی است که مخاطبان شما پس از ورود به صفحهی اصلی حساب کاربری شما، خواهند دید. استوری اینستاگرام نوعی محتوای گذرا است و بنابراین، نیازی نیست که زمان زیادی برای ایدهپردازی یا طراحی بهترین اسلایدهای ممکن اختصاص دهید. استوریها به برندها و افراد اجازه میدهند تا با اختصاص دادن وقت کمتر به طراحی، خلاقیت بیشتری از خود نشان دهند. با این حال، این گفته به این معنی نیست که شما باید هویت بصری خود را فراموش کنید. اگر شما یک هویت بصری خاص برای خود دارید که مخاطبان شما به خوبی با آن آشنا هستند، همیشه از آن در استوریهای خود استفاده کنید.
اما برای افزایش نرخ تعامل باید محتواهای کاربردی هم برای مخاطبان تولید کرد. در این نوشته به طور کامل به سوال اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ پاسخ دادیم و به آموزش اینستاگرام مارکتینگ پرداختیم. شما میتوانید تبلیغات با استفاده از تصاویر، ویدئوها و استوریها را به کاربران نمایش دهید. با تنظیم هدفهای تبلیغاتی، مخاطبان هدف را مشخص کرده و توجه آنها را جلب کنید. بهبود نرخ تبدیل در پیجهای فروشگاهی اینستاگرام نه تنها باعث افزایش فروش و سودآوری میشود، بلکه میتواند به بهبود تجربهی مشتری، کاهش هزینههای تبلیغاتی، موفقیت در رقابتها و تقویت برند شما نیز کمک کند. هدف از ارائهی این مطلب آموزش ارتقای نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری در اینستاگرام بود تا بتوانید فروش خود را در این پلتفرم به حداکثر برسانید.
استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات میتوان کمپینهای تبلیغاتی را بر اساس ویژگیهای مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپینهای تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگیهای شخصی، رفتار و علاقهمندیهای مخاطب ایجاد کرد. در سایر شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و تیک تاک فعالیت داشته باشید و از محتوای اینستاگرام خود در این شبکهها بهره ببرید. تبلیغ محتوای اینستاگرامی در سایر شبکههای اجتماعی میتواند انگیزهای باشد تا افراد صفحه اینستاگرام شما را بررسی کنند.
راه دیگری که باعث افزایش تعامل پست و استوری شما در اینستاگرام میشود، استفاده از موسیقی های ترند و محبوب خصوصاً در ریلزها است. درس یکم به معرفی شبکههای اجتماعی و استراتژیها و تکنیکهای کاربردی در آنها میپردازد. در درس دوم شیوهها و ابزارهای بازاریابی برای کسب درآمد از شبکههای اجتماعی آموزش داده میشود. درس سوم مبحث تولید محتوا، ابزارهای آن و کاربرد هشتگ را بیان میکند و در نهایت درس چهارم اصول بازاریابی و سئو در شبکههای اجتماعی را بیان میکند.
با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام میتوانید تبلیغات خود را به صورت هدفمند و دقیق به مخاطبان مورد نظر خود نشان دهید. این امکان به شما کمک میکند هزینههای تبلیغاتی را بهینه کنید و بازدهی بیشتری از تبلیغات خود بدست آورید. در صورتی که به شکل حرفهای در اینستاگرام فعالیت دارید حتما میدانید تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست؟ و چه مزایایی دارد. برای جلب توجه کاربران و جذب مخاطبان، باید محتوای خلاقانه و جذابی ایجاد کنید. این محتوا میتواند شامل تصاویر با کیفیت، ویدئوهای جذاب، استوریهای جذاب و متنهای جذاب باشد.
روش جایگزین
اینستاگرام اکنون یک پلتفرم جهانی است که به برندها اجازه میدهد با محتوای خود با افراد تعامل کنند، استعدادها را به استخدام خود درآورند و محصولات خود را معرفی کنند. تبلیغات در اینستاگرام می تواند به کسب و کارها کمک کند تا محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند. هزینه تبلیغات در اینستاگرام بسته به عواملی مانند نوع تبلیغات، زمان اجرا و مخاطب هدف متفاوت است. بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در این شبکه اجتماعی وجود دارد که این تعداد در حال افزایش است. این محبوبیت، اینستاگرام را به یک فرصت عالی برای کسب و کارها تبدیل کرده است تا محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان گسترده ای معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.
استفاده از کپینویسی جذاب
آژانس تبلیغات نکسوس با تیمی متخصص و رویکردی دادهمحور, این اصول را به کار میگیرد تا تبلیغاتی متمایز و نتیجهگرا برای کسبوکارها طراحی و اجرا کند. در دنیای پر رقابت امروز, داشتن استراتژی تبلیغاتی حرفهای, کلید رشد پایدار در اینستاگرام است. به همین دلیل، محتوای تبلیغاتی شما باید بهطور خاص به نیازها و علایق هدفگروهتان پاسخ دهد.
حتی میتوانید در ایمیل مارکتینگ خود، لینک اینستاگرام خود را قرار دهید تا مخاطبان شما را دنبال کنند. حتی میتوانید اطلاعات پستهای شبکه اجتماعی خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید یا در مورد شبکههای اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. وقتی صحبت از جذب مخاطبان خود در اینستاگرام به میان می آید، داستان سرایی کلیدی است. و با طیف متنوعی از ویژگیهای این پلتفرم، میتوانید روایتی جذاب و آموزنده بسازید. از استوری های اینستاگرام گرفته تا IGTV، Reels و پخش زنده، هر ویژگی فرصتی منحصر به فرد برای نمایش شخصیت، ارزش ها و ماموریت برند شما ارائه می دهد. با استفاده از این ویژگیها، میتوانید مجموعهای غنی از محتوا ایجاد کنید که نه تنها با مخاطبان شما طنینانداز میکند، بلکه یک هویت برند قوی ایجاد میکند.
بنابراین با تمرکز روی این دستگاهها، میتوانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید. گوگل و شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی دربارهی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیدهاند ارائه میکنند. یکی از کمهزینهترین و قویترین روشهای افزایش مشتری، بازاریابی دهانبهدهان است. وقتی یک مشتری از شما راضی باشد، داوطلبانه شما را به دوستان و آشنایانش معرفی میکند. طبق مطالعات، مردم ۹۲٪ بیشتر به توصیه دوستان و خانواده خود اعتماد دارند تا تبلیغات!
تبلیغات پولی هم بهصورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام میشود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. شاید کلیشهای به نظر برسد، اما اگر محصول شما عالی باشد، خودش تبلیغ خودش را میکند.
با تعامل فعال با مخاطبان، می توانید ارتباطی قوی با آنها ایجاد کنید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. الگوریتم ریلز به دنبال نمایش محتوایی است که کاربر را به تماشا ترغیب کند و تعامل او را افزایش دهد. الگوریتم اینستاگرام تلاش می کند تا محتوایی را به کاربر نمایش دهد که بیشترین مطابقت را با علایق وی داشته باشد.
این روش به شرکتها کمک میکند تا با ارتباط برقرار کردن با افراد معروف و محبوب، محصولات یا خدمات خود را بهتر معرفی کنند و بازخوردهای مثبت بیشتری دریافت کنند. این ابزار تغییر دهنده بازی به شما امکان می دهد محصولات را مستقیماً در پست ها و استوری های خود برچسب گذاری کنید و خرید از برند شما را برای مشتریان به طرز مضحکی آسان می کند. دیگر نباید آنها را به وب سایت خود هدایت کنید یا زیرنویس های خود را با پیوندها در هم ریخته کنید. تنها با چند ضربه، مشتریان می توانند بدون خروج از برنامه اینستاگرام، از مرور به خرید بروند. با استفاده از قابلیت خرید اینستاگرام، می توانید نقاط اصطکاک را از بین ببرید، خریدهای فوری را افزایش دهید و در نهایت درآمد کسب کنید.
با استفاده از این نوع تبلیغات، میتوانید لینک محصولات خود را در پستهای تبلیغاتی قرار دهید و به کاربران امکان خرید مستقیم را بدهید. تبلیغات در اینستاگرام با ویژگیهای خاص خود میتواند تأثیر زیادی بر افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب، و افزایش فروش داشته باشد. در ادامه، به بررسی انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام و چگونگی استفاده مؤثر از آنها خواهیم پرداخت. افراد با استفاده از این بخش میتوانند کسبوکار خود را معرفی کنند و به آن رونق دهند.
اگر اطلاعات شما بتواند نظر آنها را جلب کند، به سراغ پستها و استوریهای شما میروند! بنابراین تنها چند ثانیه فرصت دارید که نظر کاربر را جلب کنید؛ ممکن است نوشتن یک محتوای جذاب برای بیو، ساعتها از شما زمان بگیرد اما تاثیر بسیار زیادی در افزایش فالوور اینستاگرام دارد. ابتدا مشخصات کسبوکار اینترنتی خود را کامل درج کنید و سپس یک تصویر جذاب بر روی پروفایل خود قرار دهید؛ اگر صفحه شما مربوط به کسبوکار اینترنتی است، لوگوی آن کسبوکار را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید. اغلب پیج هایی که قصد فروش محصولاتشان در اینستاگرام را دارند، تنها پست و استوری هایی را منتشر میکنند که در آن معرفی محصول و ویژگی های آن مانند قیمت و… است.
اینفلوئنسرها از اعتبار و ارتباط نزدیک با فالوورهای خود بهره میبرند، بنابراین میتوانند پیام برند شما را به طور مؤثری منتقل کنند. همکاری با اینفلوئنسرها یکی دیگر از راههای موثر تبلیغاتی در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها افرادی هستند که تأثیر زیادی بر روی مخاطبان خود دارند و معمولاً در زمینههای خاصی مانند مد، زیبایی، فناوری، سفر و آشپزی شناختهشده هستند. شما میتوانید خرید پکیج تبلیغات آنلاین تاجرباشی، کسبوکار خود را در شبکههای اجتماعی اینستاگرام و لینکدین تبلیغ کنید.
یکی از مهمترین راههای افزایش تعامل اینستاگرام، لایک کردن فالوورهای رقبایتان است. در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک میکنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند. استمرار و نظم در انتشار محتوا کمک زیادی به دیده شدن و افزایش تعامل اینستاگرام میکند. اگر میخواهید نظم را به خوبی رعایت کنید، بهتر است یک تقویم محتوا طراحی کنید که در آن مشخص باشد در چه زمانی قرار است چه محتوایی منتشر کنید. همچنین پیدا کردن بهترین زمان انتشار پست هم کمک زیادی به بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام میکند.
با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامهریزی هوشمندانه، میتوانید از شات اینستا بهعنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیجتان استفاده کنید و به هدفتان نزدیکتر شوید. به خصوص اگر ادمین شبکههای اجتماعی باشید، روش درست استفاده از شات به رشد پیج اینستاگرام شما کمک زیادی میکند. البته کسب سود بیشتر از بازاریابی اینستاگرام مستلزم این است که تسلط کاملی نسبت به انواع تبلیغات در این شبکه اجتماعی و تنظیم یک استراتژی تبلیغاتی موثر داشته باشید. اگر در حوزه تبلیغات در اینستاگرام برای رشد کسبوکار مبتدی هستید، این راهنما به شما کمک میکند تا حرفهایتر به کار خود ادامه دهید؛ پس با ما همراه باشید. اینستاگرام ماهانه 2 میلیارد کاربر فعال دارد که به طور میانگین هر کاربر در روز، 53 دقیقه در این شبکه اجتماعی وقت میگذراند. استفاده از چنین بستری برای انجام تبلیغات میتواند به صاحبان کسبوکارهای مختلف کمک کند تا آگاهی از برند را افزایش داده و راندمان فروش خود را ارتقا دهند.
{برای افزایش فروش در اینستاگرام تبلیغات را جدی بگیرید
|}این مسابقه میتواند مطرح کردن یک سوال برای شرکت کردن فالوورها باشد که پس از مدت زمانی مشخص، پاسخهای درست را بررسی میکنید. این ساعت را میتوانید با استفاده از اینسایت اینستاگرام پیدا کنید و در بخشی از تقویم محتوای خود قرار دهید. همچنین در ساعت اولیه انتشار محتوا باید حواستان باشد که پاسخ کامنتها را در همان لحظه بدهید. در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام میکنید.
- در این نوع تبلیغ، ویدیوهای خلاقانهای تهیه میشود که به طور مستقیم در پیج مورد نظر منتشر میشود. {
- ایجاد محتوای جذاب و متفاوت که هم با اصول تبلیغاتی اینستاگرام همخوانی داشته باشد و هم نظر مخاطبان را جلب کند، کار سادهای نیست. |}{
- بعلاوه، اینفلوئنسرها معمولاً مخاطبان بسیار درگیر دارند، به این معنی که دنبالکنندگان آنها به احتمال زیاد هنگام تبلیغ برند شما اقدامی انجام میدهند. |}{
- تجربه نشان میدهد که صفحاتی که اطلاعات تماس دارند، بیشتر به آنها اعتماد میشود. |}
- این نوع تبلیغات، بهطور خاص برای برند هایی که به دنبال ایجاد تعامل بیشتر با کاربران و افزایش دیده شدن خود هستند، توصیه میشود.
- در استوری یا پستهایی که منتشر میکنید، از مخاطبان جدید دعوت کنید که شما را دنبال کنند یا با شما تعامل داشته باشند.
همکاری کردن با اینفلوئنسرها و افراد محبوب و شناختهشده در این پلتفرم بهمنظور تبلیغ پیج، از دیگر روشهایی است که به بالا رفتن آمار تعامل اینستاگرام منجر میشود. نرخ تعامل بالای این افراد با مخاطبانشان باعث میشود تا گروهی از این کاربران بهعنوان دنبالکنندگان فعال به صفحه شما منتقل شوند. از طرفی اگر پیج شما تازه تأسیس باشد و مخاطبان اعتماد کمی به آن داشته باشند معرفی توسط یک اینفلوئنسر مورد اطمینان مردم، حس اعتماد بیشتری را نسبت به پیج شما القا میکند.
در جدول زیر میتوانید اطلاعات دقیقتری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید. بعد از هدفگذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است. راههای متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسبوکار خود انتخاب کنید. اگر به دلیل هزینههای تبلیغات پولی از اجرای کمپینهای تبلیغاتی منصرف شدهاید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیمتان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام میشود (Tidio)، چشمپوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه!
این کار میتواند فالوورهای شما را افزایش دهد و سر و صدای برند شما را زیاد کند. برای مثال در تصویر زیر کاربر با هشتگ WITH_GALAXY# به تولید محتوا برای گوشیهای موبایل سامسونگ پرداخته است. در واقع این هشتگ به محتوای تولید شده توسط کاربر و عکسهایی گرفته شده با گوشی سامسونگ اختصاص داده شده است. با استفاده از اینستاگرام، میتوانید برند خود را به صورت جهانی ترویج دهید.
این نکات به افزایش تعامل و تأثیر کلی تبلیغات کمک کرده و فرصتی برای تقویت حضور آنلاین شما فراهم میکنند. یکی دیگر از راه های بیشتر کردن نرخ تعامل کاربران انتشار محتواهای سریالی است. مخاطبان همواره منتظر ادامه محتوا میمانند و تعامل خود را با پیج بیشتر میکنند تا ادامه مطالب را از دست ندهند. به علاوه اگر میخواهید افراد را به تولید «محتوای تولید شده توسط کاربر» (UGC) تشویق کنید، یک هشتگ را برای این کار اختصاص دهید تا افراد هنگام تولید محتوا درباره شما آن را به پست خود اضافه کنند.
با هدف گذاری دقیق در تبلیغات، می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و نتایج بهتری را از تبلیغات خود بگیرید. بهترین رویکرد، استفاده ترکیبی از انواع محتوا برای دستیابی به بهترین نتایج است. با آزمایش و بررسی نتایج، می توانید بهترین استراتژی محتوایی را برای کسب و کار خود پیدا کنید. ویدئوهایی که در فید اینستاگرام شما قرار میگیرند (مثل ۱۵ ثانیهی اول از ویدئوهای IGTV شما) به صورت پیشفرض، در حالت بیصدا قرار دارند و مخاطب باید حالت بیصدا را غیرفعال کند تا صدای آنها را بشنود. اگر بتوانید با افراد مطرح یا اینفلوئنسرها در حوزهی فعالیت خود مصاحبه کرده و آن را در IGTV به اشتراک بگذارید، تأثیر زیادی روی مخاطبان خود در اینستاگرام خواهید داشت. با اینکه استقبال چندانی از IGTV نشد اما این نوع محتوای اینستاگرامی هنوز هم قابلیت استفاده در تبلیغات را دارد.
اینفلوئنسرها به برندها کمک میکنند تا مخاطبان و مشتریان جدید جذب کرده و سطح فروش خود را افزایش دهند. اینفلوئنسرها با تاثیرگذاری خود میتوانند برند و محصولات شما را به فالوورهایشان معرفی کنند. این روش نه تنها به افزایش فروش کمک میکند بلکه آگاهی از برند شما را نیز افزایش میدهد. انتخاب اینفلوئنسر مناسب با توجه به نوع کسب و کار و محصولات شما میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت کمپین تبلیغاتی شما داشته باشد.
استفاده از راهکارهایی مانند نظرسنجی از مخاطبان، انتشار مطالب جذاب و کاربردی و انتشار منظم پست و استوری مسیر رشد پیج را در این پلتفرم برای شما هموار خواهد کرد. بهجای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، میتوانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آنها بهاشتراک بگذارید. این استراتژی یکی از محبوبترین روشهایی است که به بالا رفتن تعامل اینستاگرام منجر میشود.
اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، میتوانید به همکاریهای طولانیتر فکر کنید. مثلاً چند شات متقابل در بازههای زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید. سعی کنید شات را در زمانی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند و احتمال دیده شدن بیشتر است. اگر میخواهید شات زمان طولانیتری در پیج شما باشد، میتوانید از پست استفاده کنید.
درصورتی که نمیخواهید (یا احتمالاً نمیتوانید) از Instagram ads استفاده کنید، یک فراخوان متقاعدکننده در کپشن یا تصویر خود بنویسید. اینفلوئنسرها کسانی هستند که دنبالکنندگان زیادی در اینستاگرام دارند و درمورد موضوعات مختلف (مانند مد، ورزش، سبک زندگی و...) پست میگذارند. از آنجا که فالوورهای این اینفلوئنسرها به این موضوعات علاقه دارند، هوشمندانه است که تبلیغات اینستاگرام خود را به دست آنها بسپارید؛ مثلاً محصولتان را ارسال کنید و از آنها بخواهید که آن را آزمایش کنند. مثلاً اگر یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، میتوانید آرایشگران، بانوان و حتی آقایانی را که به سلامت پوست خود اهمیت میدهند یا به محصولات آرایشی علاقهمند هستند، مخاطب هدف خود قرار دهید! اگر یک فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزی هستید، آشپزان و علاقهمندان به آشپزی مخاطبان شما خواهند بود.
همکاری با برندها یک روش موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و دیده شدن تبلیغات شما است. اولین روش، همکاری با برندهایی است که مخاطبان مشابه شما دارند اما در حوزه تخصصی شما فعالیت نمیکنند. این همکاری میتواند با راهاندازی کمپینهای مشترک و ارائه جوایز مشترک به مخاطبان انجام شود و باعث تبلیغ پیج در اینستاگرام شما شود. با پیروی از این راهکارها و استراتژیها، می توانید به طور موثری از پتانسیل اینستاگرام و فیسبوک برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.
معرفی برند و کسبوکار از طریق بستر اینستاگرام همان تعریف ماهیت تبلیغات در این شبکه اجتماعی است؛ اما آموزش تبلیغات در اینستاگرام ما را به سمت توجه به انواع تبلیغات در این شبکه اجتماعی هدایت خواهد کرد. تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال نتایج سریع و کوتاهمدت هستند, بسیار مناسب است. این افراد عموماً توانایی مالی و تخصص لازم در زمینه تولید محتوای تبلیغاتی را دارند و میتوانند از این روش برای رسیدن به اهداف کوتاهمدت خود استفاده کنند. با این که تبلیغات در اینستاگرام میتواند به سرعت نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد، اما برای موفقیت در این زمینه نیاز به برنامهریزی دقیق و هدفگذاری مناسب است. این دسته از کسبوکارها معمولاً بودجههای تبلیغاتی قابل توجهی دارند و به دنبال جذب فالوورهای واقعی و هدفمند هستند.
ویدئوهای IGTV که از طریق موبایل به اشتراک گذاشته میشوند، حداکثر میتوانند ۱۵ دقیقه باشند اما اگر از یک کامپیوتر برای به اشتراکگذاری ویدئویی در IGTV استفاده کنید، طول ویدیو میتواند تا یک ساعت هم برسد. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” بهنظر میرسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. برای افزایش کارایی، میتوانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید.
اینستاگرام ابزارهای مختلفی را برای هدف گذاری دقیق مخاطبان فراهم کرده است که به برندها کمک میکند تا به بهترین نحو از بودجه تبلیغاتی خود استفاده کنند. با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، کسب و کارها میتوانند آگاهی از برند خود را افزایش دهند و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند. تبلیغات پولی در اینستاگرام در ایران اغلب از طریق پنل تبلیغاتی فیسبوک قابل مدیریت است, اما با توجه به محدودیتهای دسترسی, شرکتها معمولاً به همکاری با آژانسهای تبلیغاتی معتبر روی میآورند.
در دنیای امروز، برای خرید و مشاهده محصولات، بیشتر افراد به جای رفتن به فروشگاهها و پاساژها، از اینستاگرام استفاده میکنند. هر پیج اینستاگرامی، یک فروشگاه آنلاین برای انواع کسب و کارها تبدیل شده است. اما سوال اصلی اینجاست که کدام فروشگاه میتواند بیشترین مشتری را جذب کند؟ فروشگاهی که هنر تبلیغ را بلد باشد! پس چگونه میتوانیم در اینستاگرام بهتر تبلیغ کنیم؟ این سوال ممکن است برای شما به عنوان یک فروشنده، اهمیت داشته باشد.
افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار میشود و به شما کمک میکند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند. این وبسایتها کمک زیادی به شما میکند تا نرخ تعامل پیج خود را پیدا کنید و برای افزایش تعامل اینستاگرام استراتژی درست و اصولی داشته باشید. شما باید جامعه مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و با ویژگیهای آنها آشنا شوید.
این لینک